Ini Batu, Pa!

Ini sudah hari ke dua puluhan dia dikarantina padahal nggak salah apa-apa. Aslinya saya kasihan, tapi ya gimana. Demi kebaikan dia juga. Jadilah tadi saya belikan cat air, dipadukan dengan stok batu taman miliknya. Lumayan buat pelipur lara.

Kemudian dia akting masak dengan gelas McD itu, sambil bilang, “Hmmm, sudah matang…”

Terus ya saya terusin, dong. Wong dia pakai sendok begitu. Saya bilang, “am..am…” kayak habis makan.

Lah dia bilang, “Ini batu. Bukan dimamam. Di main aja.”

Aku kok yo dadi merasa pekok.

Tinggalkan komentar supaya blog ini tambah kece!

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.